1. Вправа "Фотоапарат" для розвитку зорової пам'яті
2. Вправа на знання абетки
3. Використання тлумачного словничка на уроці
4. Знаходження в тексті речень після перегляду мультфільму про переглянуте
Урок з українського читання
( 1 клас)
Тема. Алфавіт. Казка братів Грімм «Бременські музики ».
Мета. Поглиблювати знання дітей про авторську казку. Познайомити учнів з біографією найвідоміших
казкарів світу
братів Грімм. Удосконалювати навички
виразного та свідомого
читання зв’язних текстів, вчити виділяти в тексті речення у яких розповідається про події зображені в
мультфільмі;
розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, культуру мовлення і спілкування;
виховувати у дітей любов до читання.
Обладнання:будиночок «Алфавіт», портрети братів Грімм, зображення
черепахи, сороки, Питайлика, Хвалька, мавпочки та Вінні – Пуха на повітряних
кульках; малюнки з зображенням героїв казки
« Бременські музики»; записи мелодії
« Пісенька про коника – стрибунця» для тренування швидкості читання, запис пісень
«Алфавіт», «Казочка», «Шляхом доброти».
Хід уроку
1.Повідомлення теми і мети
уроку.
2. Повторення
слів пісеньки «Алфавіт».
3.Самостійна робота у зошиті.
-
Діти, допоможіть Незнайкові виконати завдання
Знайки. Заповніть порожні клітинки в будиночку «Алфавіт».
-
Пронумеруйте словникові слова в алфавітному порядку
( 1. Європа. 2.Метро. 3. Середа.
4. Україна.)
4. Вправа
«Фотоапарат» на тренування зорової пам’яті.
5. Тренувальні вправи на швидкість читання:
а ) прочитай повільно, як повзе черепаха;
б ) прочитай швидше, як
маленька сорока;
в )прочитай ще швидше, як
велика сорока;
г ) заспівай звукосполучення
на мелодію « Пісеньки про коника – стрибунця» ( спочатку повільно; потім
швидше);
д)
опрацьовування чистомовки (черепаха, маленька сорока, велика сорока).
6. Актуалізація знань:
а) бесіда:
- Давайте згадаємо, чиї
портрети ви бачите на дошці?
- Що ви знаєте про братів Грімм?
- Що написали брати Грімм?
- Як називається цей жанр?
(Казки.)
- Давайте заспіваємо.
б )Фізхвилинка( Звучить запис пісні « Казочки».)
7. Робота з новим
матеріалом.
а) робота з біографічними
відомостями братів Грімм:
- читаємо з диктором;
- читаємо з прискоренням темпа.
б) перевірка первинного
сприймання
:
-
тестові завдання в зошиті ( самоперевірка):
в) робота за
правилом:
- читаємо з диктором;
- читаємо з прискоренням темпа;
- відтворення з пам’яті.
г ) вправи на
дихання «Повітряні кульки»:
-
словникова робота: притулок, жарини, отаман.
д) фізхвилинка
е)тренувальні вправи на швидкість читання:
- прочитай повільно, як повзе черепаха;
- прочитай швидше, як маленька
сорока;
-прочитай ще швидше, як велика
сорока.
є) робота
над продовженням казки братів Грімм «Бременські музики »:
- читаємо з диктором;
- перевірка первинного сприймання :
- тестове завдання в зошиті ( самоперевірка);
- перегляд
фрагмента мультфільму; знаходження у тексті речень, у яких розповідається про події, зображені в
мультфільмі;
- читаємо уривок разом;
- з прискоренням;
- озвучування мультфільму ( переказ);
- запис запитання до одного з
підкреслених речень:
Що побачили у лісі музики?
- бесіда :
-
Як можна охарактеризувати головних персонажів?
-
А як ставитесь до них ви?
-
Чому?
8. Підсумок уроку.
Звучить пісня «Шляхом доброти».
Немає коментарів:
Дописати коментар